Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Infiniti Q30 SPORT TECH 2.0 211 KM awd automat ostatnie modele rocznika 2019 Nowy / 2019

Infiniti Q30 SPORT TECH 2.0 211 KM awd automat ostatnie modele rocznika 2019

152 100 PLN

Zyskujesz: 40 467 PLN

192 567 PLN
Nowy / 2019
rodzaj samochodu: osobowy
rodzaj nadwozia: hatchback
typ silnika: benzynowy
ilość drzwi: 5 drzwi
napęd: 4x4 dołączany automatycznie
kolor: czarny metaliczny
pojemność: 1998 cm3
moc: 211 KM
skrzynia biegów: automatyczna dwusprzęgłowa (DCT, DSG)
przebieg: 10 km

Samochód dostępny w Centrum Infiniti

Warszawa
+48 22 510 00 06


Wyposażenie

ABS • CD • Centralny zamek • Elektryczne szyby przednie • Elektrycznie ustawiane lusterka • Immobilizer • Poduszka powietrzna kierowcy • Poduszka powietrzna pasażera • Radio fabryczne • Wspomaganie kierownicy • Alarm • Alufelgi • ASR (kontrola trakcji) • Asystent parkowania • Bluetooth • Czujnik deszczu • Czujnik martwego pola • Czujniki parkowania przednie • Czujniki parkowania tylne • Dach panoramiczny • Elektryczne szyby tylne • Elektrycznie ustawiane fotele • ESP (stabilizacja toru jazdy) • Isofix • Kamera cofania • Klimatyzacja dwustrefowa • Komputer pokładowy • Kurtyny powietrzne • Łopatki zmiany biegów • Nawigacja GPS • Ogranicznik prędkości • Podgrzewana przednia szyba • Podgrzewane lusterka boczne • Podgrzewane przednie siedzenia • Poduszki boczne przednie • Poduszki boczne tylne • Przyciemniane szyby • System Start-Stop • Światła do jazdy dziennej • Światła LED • Światła przeciwmgielne • Tapicerka skórzana • Tempomat • Tempomat aktywny • Wielofunkcyjna kierownica

Samochód pochodzący z pewnego źródła - od autoryzowanego dealera Centrum Infiniti.


- System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW – Forward Collision Warning) i zatrzymywania pojazdu
- Systemy ostrzegania przed martwym polem (BSW – Blind Spot Warning)
- Inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control)
- System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDW – Lane Departure Warning)
- Sportowe hamulce (tylko dla wersji z silnikami 2.0t i 2.2d)
- Sportowe zawieszenie (tylko dla wersji z silnikami 2.0t i 2.2d)
- 19-calowe, pięcioramienne felgi aluminiowe, z oponami run-flat 235/45R19
- Przedni grill o sportowej stylistyce
- Przedni zderzak w sportowym stylu
- Sportowy dyfuzor w tylnym zderzaku
- Czarne lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami LED
- System start-stop
- Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
- Łopatki zmiany biegów (tylko w przekładniach z podwójnym sprzęgłem)
- ABS na cztery koła, EBD – Electronic Brake force Distribution), system kontroli trakcji (TCS – Traction Control System) oraz system kontroli dynamiki pojazdu (VDC – Vehicle Dynamic Control)
- System monitorujący i ostrzegający o zmianie ciśnienia w oponach (TPMS – Tyre Pressure Monitoring System)
- Adaptacyjny asystent układu hamulcowego
- Wielofunkcyjna kierownica spłaszczona u dołu
- Zagłówek z czarnego weluru
- Aluminiowe nakładki progów
- Aluminiowe pedały
- Przednie fotele o sportowej stylistyce
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy
- Automatyczne włączanie reflektorów
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Tylne światła zespolone w technologii LED
- Przednie światła przeciwmgielne w technologii LED
- Przełącznik trybu jazdy INFINITI (tylko DCT)
- System rozrywki z ekranem dotykowym LCD VGA 7’’
- System rozpoznawania głosu
- Bluetooth®
- Elektryczne szyby we wszystkich drzwiach
- Gniazdka 12 V w konsoli centralnej z przodu i tyłu
- System aktywnej redukcji hałasu (ANC – Active Noise Cancellation) dla wersji z silnikiem 2.2d
- System audio z sześcioma głośnikami
- Dwa porty USB umożliwiające podłączenie smartfona i iPod-a
- Kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą
- Wykończenie deski rozdzielczej ekologiczną skórą
- Wykończenie wnętrza – czarny lakier
- Tapicerka welurowa
- System ISOFIX na tylnych siedzeniach
- Lusterka zewnętrzne oraz wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania
- Ogranicznik prędkości
- Tylne czujniki parkowania
- Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne, składane elektrycznie
- Oświetlenie otoczenia
- Aluminiowe nakładki progów
- Zagłówek z czarnego weluru
- Fotele obszyte skórą Nappa
- Elektryczna regulacja przednich foteli z funkcją pamięci
- Klucz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy
- Otwór umożliwiający przewóz nart


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Andrzej, Warszawa, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Świetny samochód. Miał być Mercedes GLA, ale wystarczyło porównać te dwa modele. W Q30 naprawdę najwyższy poziom wykończenia, porządne materiały jak na klasę premium przystało, a silnik daje dużo frajdy z jazdy. Wyposażenie i poziom wykończenia wnętrza zdecydowanie na korzyść Infiniti.

Ewa, Bytom, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Infiniti Q30 robi wrażenie na mieście. Kosi konkurencję i jak to japończyk oferuje bezawaryjność (póki co:). Dużo jeżdżę po mieście i trzeba przyznać, że jazda nim nie męczy, zwinny i dynamiczny. Dobrze działa asystent parkowania – testuję go codziennie.

Tymon, Piotrków Trybunalski, Infiniti Q30 2.2D 170KM AWD

Zdecydowałem się na wersję Q30 z napędem AWD - rewelka, jeździ się nim jak gokartem, super pewne trzymanie w zakrętach, niesamowita dynamika. Mam ciężką nogę, więc trochę przy tym pali, ale jeśli jeżdżę bez szaleństwa, to jest ok.

Iza, Płock, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Stosunek cena/jakość jest bezkonkurencyjny, bardzo wygodny i komfortowy samochód, idealny do miasta. Bez problemu również na trasie. Super wykończony w środku.

Roman, Warszawa, Infiniti Q30 2.0t 211KM AWD

Jeśli ktoś szuka fajnego auta kompaktowego klasy premium z napędem na 4 koła i sporą mocą, to zdecydowanie polecam Infiniti Q30. Jeździ się bardzo przyjemnie, czuć dopracowane zawieszenie i układ jezdny. Na światłach bez problemu zostawia w tyle cwaniaczków w bmkach. Rewelacyjnie wyposażony, bardzo wygodne fotele, fajna duża nawigacja. Zdecydowanie polecam, zwłaszcza na nasze polskie drogi.

Michał, Ostrołęka, Infiniti Q30 2.2D 170KM AWD

Idealne autko w tym segmencie. Trochę do miasta i trochę na trasę. Decydując się na Infiniti q30 można się przekonać o wartości tej marki, o smaczkach, o których nie mówi się w reklamach, o jakości, o niebanalnym wyglądzie i świetnym układzie jezdnym. Nigdy nie byłem fanem Infiniti, ale teraz wiem dlaczego ludzie tak cenią te samochody. Q30 to samochód może i mały, nie dla dużej rodziny, ale daje ogromną frajdę z jazdy, jest bogato wyposażony czuć, że to klasa premium.

Dominik, Kraków, Infiniti Q30 2.2D 170KM

Miał być BMW serii 1, ale przejechałem się Infiniti i prawdę mówiąc szczęka mi opadła. To co oferuje ten samochód, to przede wszystkim radość z jazdy, rewelacyjne trzymanie na zakrętach, szybkie wychodzenie z zakrętów, precyzja kierowania, dopasowany układ jezdny, nie braknie mocy nawet przy szybkiej jeździe. Do tego ten wygląd - dyskretnie ukryty, bo dopiero jak się przyjrzałem, to dostrzegłem te przetłoczenia, rewelacyjne linie nadwozia... Żaden inny samochód tego nie oferuje. Jedynka BMW, z tym klekoczącym dieslem może się schować, serio. Q30 to styl i klasa sama w sobie.

Blogomotive.pl

Haldex vs Quattro, czyli szutrowy test Infiniti Q30S

Oparty na Haldexie napęd 4×4 w Infiniti Q30 działa na wyjściu z zakrętu równie sprawnie jak prawdziwe Quattro w Audi A4.Plus dodatkowe spostrzeżenie Spalacza – jak idziesz przez ślimak pełną bombą, to w Q30 po prostu trzymasz pedał dno i zero stresu – auto idzie tak szybko, jak może. Zaś w A4 jest inaczej, bo mniej więcej w połowie zakrętu samochód zaczyna składać się do 4-kołowego uślizgu wypuszczając lekko tył i takie tam.

V10

Bez gwiazdy jest jazda

Bez gwiazdy jest jazda. Na dobra ocenę składa się wiele czynników, bez dominacji któregoś z nich.Q30 stanowi wartościową alternatywę dla oklepanych modeli od Audi, BMW i Mercedesa.

Uważam Rze

Będziesz się wyróżniać

Opcjonalny napęd na obie osie jest w wydaniu japońskiego producenta absolutną poezją. Często w recenzjach usportowionych samochodów można przeczytać, że „trzyma się drogi jak przyklejony”, ale Q30 ze sportowym zawieszeniem to zupełnie inna liga. Zmuszenie ESP do interwencji w trybie sportowym jest prawie niemożliwe. On tego typu wspomagaczy po prostu nie potrzebuje. Wskazujesz mu kierunek i tam jedzie. Bez wysiłku, bez nerwów, bez rzucania tyłem.

Dziennik Gazeta Prawna

Czasoumilacz

Jeżeli chodzi o przyjemność przebywania w środku, to Infiniti ustano¬wiło w klasie kompaktów zupełnie nowy poziom. Tak pod względem samych materiałów (deska rozdzielcza ze skórzanym wykończeniem), jak i poziomu ich spasowania, a nawet wyglądu. Gwarantuję wam, że gdy tylko do niego wsiądziecie, zaczniecie mlaskać i cmokać z wrażenia oraz komplementować każde przeszycie na tapicerce. Poza tym jest zaskaku¬jąco ciche nawet przy wysokich prędkościach, a w wersji ze 170-konnym dieslem, automatyczną skrzynią i napędem na cztery koła także wystar¬czająco dynamiczne. Do tego świetnie wygląda i kryje dość przestronne wnętrze.

Playboy

Q30 test

Auto zostało dopieszczone jak wszystkie pozostałe Infiniti. Q30 łatwo dopasować do własnego gustu. Nie chodzi tym razem o kolory czy odcień skóry na fotelach, ale unikatową i wyrafinowaną laserową obróbkę. Dzięki laserowi można nałożyć na koła kolorowe linie grubości zaledwie 0,3 mm - efekt wizualny gwarantowany! Zamiast plastiku w Infiniti znajdziecie prawdziwą stal, którą uczciwie pochromowano (zawsze będzie chłodna w dotyku), a część kabiny, np. okładziny drzwi czy środkowy podłokietnik, pokryto miękkim materiałem dużej wytrzymałości. W środku jest też bardzo cicho. Dba o to m.in. system aktywnej redukcji hałasu (Active Noise Cancellation), który z głośników w czworgu drzwi emituje dźwięk takiej częstotliwości, żeby wyeliminować niepożądane odgłosy silnika czy obracających się kół. To również auto, którym się świetnie... parkuje.

Motor

Pierwsza jazda Infiniti Q30

Uroda przede wszystkim
Na tle konkurencji Q30 wyróżnia się efektowną stylizacją z wyraźnie zaakcentowanymi przetłoczeniami drzwi i nietypowo wyprofilowanym tylnym słupkiem.
Kabina oferuje wystarczającą przestronność i ilość miejsca na bagaż.
Bardzo korzystne wrażenie sprawia miejsce kierowcy: z wygodnym fotelem o szerokim zakresie regulacji i czytelnymi zegarami.
Plus za przejrzysty w obsłudze system multimedialny oraz przytulne wykończenie.

Auto Świat

Q30 2.0t Sport AWD Wyjątkowy kompakt 

Większość urządzeń pokładowych w Q30 obsługuje się bezproblemowo. We wnętrzu największy zachwyt wzbudziła w nas konstrukcja foteli, które są niezwykle wygodne, a w dodatku doskonale przytrzymują.
211-konny doładowany benzyniak już od niskich obrotów znakomicie reaguje na gaz. W sprawnym rozpędzaniu auta od 0 do 100 km/h (7,3 s) pomagają płynnie i szybko przełączający biegi dwusprzęgło- wy „automat" oraz gwarantujący dobrą trakcję napęd 4x4. Dodatkowych doznań podczas mocniejszego nacisku na gaz dostarcza aktywny system poprawy dźwięku, emitujący z głośników rasowe brzmienie. Q30 2.0t jest nie tylko szybkie, lecz także bezpieczne, zamontowano w nim bowiem sportowe zawieszenie i układ hamulcowy. Pierwszy podzespół w stosunku do bazowych odmian jest sztywniejszy o 7 proc. i obniżony o 15 mm. Z kolei hamulce (Brembo) są większe i mają wentylację także na tylnej osi.

Top Gear

PIERWSZA JAZDA – Projektanci grali w karty

Jeśli sushi przedkładasz nad golonkę, Q30 na pewno będzie ci smakować.
Nie trzeba używać sformułowań ukochanych przez speców marketingu: „muskularny", „nawet jak stoi, to widać, że jedzie", by się zgodzić, że całość wygląda przyjemnie i harmonijnie.
Wnętrze wykończono bez zarzutu. Jakości materiałów nie można podważyć. Tam gdzie zwykle sięgają ręce kierowcy i pasażera, jest miękko i przyjemnie. Na fotelach alcantara łączona ze skórą, na słupkach coś co przypomina zamsz i podobno coraz częściej jest stosowane przez kreatorów mody. Nieważne jak się nazywa, ale jest przyjemne. Projektanci kabiny Q30 podobno inspirowali się sztuką związaną z tradycyjną japońską grą w karty - hanafuda. Kupuję to w ciemno. Gdyby nawet nazywała się qashidodo albo ubudubu, uznałbym, że musi być inspirująca, bo wrażenia estetyczne z wnętrza auta są pozytywne.
Świetnie wyprofilowana kierownica. Masz wrażenie, że przyniosłeś własną, którą znasz od wielu lat.

AUTO ROK
Perfekcja w kompakcie

Wygląd Infiniti Q30 działa niczym magnes i nie jest to kwestia jednego spojrzenia, bo ciekawych przetłoczeń, elementów i detali jest tyle, że na tej sylwetce trzeba (i warto) na dłużej zatrzymać wzrok.
Wnętrze odzwierciedla to, co zobaczyliśmy na zewnątrz, a więc śmiałość projektu i dynamikę.
Ogólnie wnętrze wygląda imponująco i ma wiele bardzo ładnych elementów, a do tego wygodne na dłuższych trasach fotele. Od ich ustawienia zależy komfort osób podróżujących z tylu. Wielkość kokpitu sprawia, że możemy poczuć się wpasowani w niego, jak w sportowej limuzynie. Bagażnik jest przyzwoicie duży i jak przystało na liftbacka dobrze dostępny.
Jazda Infiniti Q30 to czysta przyjemność, niezależnie od wersji silnikowej, od przekładni i wersji krótko mówiąc nastawiona jest na maksymalny komfort i wygodę.
Gdybym miał wybierać między Infiniti Q30 a Mercedesem klasy A, nawet przez chwilę bym się nie zastanawiał; w tym przypadku preferowałbym markę japońską.
Bogatsze wersje AWD mają świetnie działający napęd na 4 koła i można powiedzieć, że obeszłyby się bez jakichkolwiek „asystentów", ale w tej klasie są one mile widziane, by nie powiedzieć obowiązkowe.
Wszystko, co dotyczy dostrojenia pojazdu, konstruktorzy doprowadzili niemal do perfekcji.

Express Ilustrowany

Q30 test

Kompaktowe Infiniti wyposażono w cała gamę intuicyjnie działających technologii wsparcia kierowcy w zakresie bezpieczeństwa. Ich działanie jest zarówno dla niego, jak i pasażerów, niedostrzegalne, i tam – gdzie to tylko było możliwe – bezproblemowe w obsłudze.

Obcasy.pl

Mercedes, Mazda czy Infiniti, który najbardziej do ciebie pasuje?

Rewelacyjna mechanika i elektronika, fantastyczny design, sprawia, że wnętrze jest jak z bajki. Materiały użyte do produkcji tapicerki pochodzą z najwyższej półki i tu przebijają Mercedesa. Wyciszenie auta perfekcyjnie blokuje dźwięki z zewnątrz.
Prowadzenie jest bardziej sportowe niż w GLA natomiast zespół napędowy w postaci diesla o mocy 170KM jest wystarczającym do dynamicznej jazdy. Sprzęgnięcie z tradycyjnie najlepszym siedmiobiegowym automatem jest jeszcze lepiej zestrojone, oczywiście 4×4 w tle. O ile w Mercedesach czasem przy niskich obrotach zdarza się lekkie szarpnięcie, tutaj jest to niemożliwe


Zobacz także