Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Infiniti Q30 Sport Nowy / 2017

Infiniti Q30 Sport

152 300 PLN

Zyskujesz: 24 798 PLN

177 098 PLN
Nowy / 2017
rodzaj samochodu: osobowy
rodzaj nadwozia: hatchback
typ silnika: benzynowy
ilość drzwi: 5 drzwi
napęd: 4x4 dołączany automatycznie
kolor: biały metaliczny
pojemność: 2000 cm3
moc: 211 KM
skrzynia biegów: automatyczna klasyczna
przebieg: 1 km

Samochód dostępny w Centrum Infiniti

Warszawa
+48 22 510 00 06


Wyposażenie

ABS • CD • Centralny zamek • Elektryczne szyby przednie • Elektrycznie ustawiane lusterka • Immobilizer • Poduszka powietrzna kierowcy • Poduszka powietrzna pasażera • Radio fabryczne • Wspomaganie kierownicy • Alarm • Alufelgi • ASR (kontrola trakcji) • Asystent parkowania • Asystent pasa ruchu • Bluetooth • Czujnik deszczu • Czujnik martwego pola • Czujnik zmierzchu • Czujniki parkowania przednie • Czujniki parkowania tylne • Dach panoramiczny • Elektrochromatyczne lusterka boczne • Elektrochromatyczne lusterko wsteczne • Elektryczne szyby tylne • Elektrycznie ustawiane fotele • ESP (stabilizacja toru jazdy) • Gniazdo AUX • Gniazdo USB • Isofix • Kamera cofania • Klimatyzacja automatyczna • Klimatyzacja dwustrefowa • Komputer pokładowy • Kurtyny powietrzne • MP3 • Ogranicznik prędkości • Podgrzewane lusterka boczne • Przyciemniane szyby • Światła do jazdy dziennej • Światła LED • Światła przeciwmgielne • Tempomat • Wielofunkcyjna kierownica

Samochód nowy, pochodzący z pewnego źródła - od autoryzowanego dealera Centrum Infiniti.

Dostępne kolory 

CZARNY/MALBECK BLACK  


Wyposażenie dodatkowe zawarte w cenie:
1. Lakier metalizowany MOONLIGHT WHITE biały metalizowany
2. Czarna tapicerka z alcanatary z biały psamai /skóra ekologiczna/ po bokach
3. System nawigacji INFINITI InTouch
4.Przyciemnienie szyb tylnych
5. System nagłośnienia BOSE 10 głośników
6. Panoramiczny dach

Wybrane wyposażenie standardowe:

  • System stop-start

  • Przełącznik trybu ekologicznego

  • Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu

  • Sportowe hamulce

  • Sportowe zawieszenie

  • 19-calowe pięcioramienne felgi aluminiowe

BEZPIECZEŃSTWO I ZABEZPIECZENIA

  • Tylne czujniki parkowania

  • System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu

  • Ultradźwiękowy system alarmowy

  • System ABS

  • Elektroniczny rozdział siły hamowania EBD

  • System kontroli trakcji TCS

  • System kontroli dynamiki pojazdu vdc

  • System ostrzegania przed kolizjami z przodu (fcw) i zatrzymywania pojazdu

  • System monitorujący i ostrzegający o zmianie ciśnienia w oponach tpms

  • Układ ułatwiający ruszanie pod górę

  • Adaptacyjny asystent układu hamulcowego

  • Elektroniczny hamulec postojowy

  • Immobilizer

  • Centralny zamek

  • 7 poduszek powietrznych (przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne dwukomorowe, chroniące osobno biodra i klatkę piersiową z przodu; kurtyny powietrzne przednie i tylne; poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy)

  • Wycieraczki z czujnikiem deszczu

  • Lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania

  • Lusterko zewnętrzne od strony kierowcy z funkcją automatycznego przyciemniania

  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby

  • Światła do jazdy dziennej w technologii led

  • Tempomat (cruise control)

  • Ogranicznik prędkości

ELEMENTY ZEWNĘTRZNE

  • Progi w kolorze nadwozia

  • Przedni grill o sportowej stylistyce

  • Wnęka koła — czarny lakier

  • Lakierowany na czarno spojler dachowy

  • Listwy wokół okien — satynowy chrom

  • Przedni zderzak w sportowym stylu

  • Sportowy dyfuzor w tylnym zderzaku

  • System doświetlania zakrętów (AFS — Adaptive Front-lighting System)

  • Automatyczna regulacja wysokości wiązki światła

  • Reflektory LED z automatyczną regulacją wysokości

  • Przednie światła przeciwmgielne LED

  • Tylne światła LED

  • Podwójne, prostokątne końcówki wydechowe w kolorze ciemnego chromu

  • Czarne lusterka z kierunkowskazami LED

  • Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka

  • Światła powitalne w lusterkach zewnętrznych

TECHNOLOGIA NA POKŁADZIE

  • System informacji i rozrywki z ekranem dotykowym (LCD VGA 7")

  • System rozpoznawania głosu

  • Bluetooth®

  • Przełącznik trybu jazdy INFINITI

KOMFORT

  • Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i tylna konsola centralna z nawiewem

  • Elektryczne szyby we wszystkich drzwiach

  • Siatka na bagaż pod przednim fotelem pasażera

  • System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX na tylnych siedzeniach

NAGŁOŚNIENIE

  • Radio/CD

  • Dwa porty USB

  • System aktywnej redukcji hałasu (ANC – Active Noise Cancellation)

WNĘTRZE

  • Wykończenie wnętrza — czarny lakier

  • Deska rozdzielcza wykończona welurem

  • Wielofunkcyjna kierownica spłaszczona u dołu

  • Kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą

  • Kolumna kierownicy z manualną regulacją wysokości i oddalenia

  • Aluminiowe pedały

  • Fotele obszyte częściowo welurem, a częściowo ekologiczną skórą

  • Przednie fotele o sportowej stylistyce, ze zintegrowanymi zagłówkami

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.


Andrzej, Warszawa, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Świetny samochód. Miał być Mercedes GLA, ale wystarczyło porównać te dwa modele. W Q30 naprawdę najwyższy poziom wykończenia, porządne materiały jak na klasę premium przystało, a silnik daje dużo frajdy z jazdy. Wyposażenie i poziom wykończenia wnętrza zdecydowanie na korzyść Infiniti.

Ewa, Bytom, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Infiniti Q30 robi wrażenie na mieście. Kosi konkurencję i jak to japończyk oferuje bezawaryjność (póki co:). Dużo jeżdżę po mieście i trzeba przyznać, że jazda nim nie męczy, zwinny i dynamiczny. Dobrze działa asystent parkowania – testuję go codziennie.

Tymon, Piotrków Trybunalski, Infiniti Q30 2.2D 170KM AWD

Zdecydowałem się na wersję Q30 z napędem AWD - rewelka, jeździ się nim jak gokartem, super pewne trzymanie w zakrętach, niesamowita dynamika. Mam ciężką nogę, więc trochę przy tym pali, ale jeśli jeżdżę bez szaleństwa, to jest ok.

Iza, Płock, Infiniti Q30 1.6T 156KM

Stosunek cena/jakość jest bezkonkurencyjny, bardzo wygodny i komfortowy samochód, idealny do miasta. Bez problemu również na trasie. Super wykończony w środku.

Roman, Warszawa, Infiniti Q30 2.0t 211KM AWD

Jeśli ktoś szuka fajnego auta kompaktowego klasy premium z napędem na 4 koła i sporą mocą, to zdecydowanie polecam Infiniti Q30. Jeździ się bardzo przyjemnie, czuć dopracowane zawieszenie i układ jezdny. Na światłach bez problemu zostawia w tyle cwaniaczków w bmkach. Rewelacyjnie wyposażony, bardzo wygodne fotele, fajna duża nawigacja. Zdecydowanie polecam, zwłaszcza na nasze polskie drogi.

Michał, Ostrołęka, Infiniti Q30 2.2D 170KM AWD

Idealne autko w tym segmencie. Trochę do miasta i trochę na trasę. Decydując się na Infiniti q30 można się przekonać o wartości tej marki, o smaczkach, o których nie mówi się w reklamach, o jakości, o niebanalnym wyglądzie i świetnym układzie jezdnym. Nigdy nie byłem fanem Infiniti, ale teraz wiem dlaczego ludzie tak cenią te samochody. Q30 to samochód może i mały, nie dla dużej rodziny, ale daje ogromną frajdę z jazdy, jest bogato wyposażony czuć, że to klasa premium.

Dominik, Kraków, Infiniti Q30 2.2D 170KM

Miał być BMW serii 1, ale przejechałem się Infiniti i prawdę mówiąc szczęka mi opadła. To co oferuje ten samochód, to przede wszystkim radość z jazdy, rewelacyjne trzymanie na zakrętach, szybkie wychodzenie z zakrętów, precyzja kierowania, dopasowany układ jezdny, nie braknie mocy nawet przy szybkiej jeździe. Do tego ten wygląd - dyskretnie ukryty, bo dopiero jak się przyjrzałem, to dostrzegłem te przetłoczenia, rewelacyjne linie nadwozia... Żaden inny samochód tego nie oferuje. Jedynka BMW, z tym klekoczącym dieslem może się schować, serio. Q30 to styl i klasa sama w sobie.

Blogomotive.pl

Haldex vs Quattro, czyli szutrowy test Infiniti Q30S

Oparty na Haldexie napęd 4×4 w Infiniti Q30 działa na wyjściu z zakrętu równie sprawnie jak prawdziwe Quattro w Audi A4.Plus dodatkowe spostrzeżenie Spalacza – jak idziesz przez ślimak pełną bombą, to w Q30 po prostu trzymasz pedał dno i zero stresu – auto idzie tak szybko, jak może. Zaś w A4 jest inaczej, bo mniej więcej w połowie zakrętu samochód zaczyna składać się do 4-kołowego uślizgu wypuszczając lekko tył i takie tam.

V10

Bez gwiazdy jest jazda

Bez gwiazdy jest jazda. Na dobra ocenę składa się wiele czynników, bez dominacji któregoś z nich.Q30 stanowi wartościową alternatywę dla oklepanych modeli od Audi, BMW i Mercedesa.

Uważam Rze

Będziesz się wyróżniać

Opcjonalny napęd na obie osie jest w wydaniu japońskiego producenta absolutną poezją. Często w recenzjach usportowionych samochodów można przeczytać, że „trzyma się drogi jak przyklejony”, ale Q30 ze sportowym zawieszeniem to zupełnie inna liga. Zmuszenie ESP do interwencji w trybie sportowym jest prawie niemożliwe. On tego typu wspomagaczy po prostu nie potrzebuje. Wskazujesz mu kierunek i tam jedzie. Bez wysiłku, bez nerwów, bez rzucania tyłem.

Dziennik Gazeta Prawna

Czasoumilacz

Jeżeli chodzi o przyjemność przebywania w środku, to Infiniti ustano¬wiło w klasie kompaktów zupełnie nowy poziom. Tak pod względem samych materiałów (deska rozdzielcza ze skórzanym wykończeniem), jak i poziomu ich spasowania, a nawet wyglądu. Gwarantuję wam, że gdy tylko do niego wsiądziecie, zaczniecie mlaskać i cmokać z wrażenia oraz komplementować każde przeszycie na tapicerce. Poza tym jest zaskaku¬jąco ciche nawet przy wysokich prędkościach, a w wersji ze 170-konnym dieslem, automatyczną skrzynią i napędem na cztery koła także wystar¬czająco dynamiczne. Do tego świetnie wygląda i kryje dość przestronne wnętrze.

Playboy

Q30 test

Auto zostało dopieszczone jak wszystkie pozostałe Infiniti. Q30 łatwo dopasować do własnego gustu. Nie chodzi tym razem o kolory czy odcień skóry na fotelach, ale unikatową i wyrafinowaną laserową obróbkę. Dzięki laserowi można nałożyć na koła kolorowe linie grubości zaledwie 0,3 mm - efekt wizualny gwarantowany! Zamiast plastiku w Infiniti znajdziecie prawdziwą stal, którą uczciwie pochromowano (zawsze będzie chłodna w dotyku), a część kabiny, np. okładziny drzwi czy środkowy podłokietnik, pokryto miękkim materiałem dużej wytrzymałości. W środku jest też bardzo cicho. Dba o to m.in. system aktywnej redukcji hałasu (Active Noise Cancellation), który z głośników w czworgu drzwi emituje dźwięk takiej częstotliwości, żeby wyeliminować niepożądane odgłosy silnika czy obracających się kół. To również auto, którym się świetnie... parkuje.

Motor

Pierwsza jazda Infiniti Q30

Uroda przede wszystkim
Na tle konkurencji Q30 wyróżnia się efektowną stylizacją z wyraźnie zaakcentowanymi przetłoczeniami drzwi i nietypowo wyprofilowanym tylnym słupkiem.
Kabina oferuje wystarczającą przestronność i ilość miejsca na bagaż.
Bardzo korzystne wrażenie sprawia miejsce kierowcy: z wygodnym fotelem o szerokim zakresie regulacji i czytelnymi zegarami.
Plus za przejrzysty w obsłudze system multimedialny oraz przytulne wykończenie.

Auto Świat

Q30 2.0t Sport AWD Wyjątkowy kompakt 

Większość urządzeń pokładowych w Q30 obsługuje się bezproblemowo. We wnętrzu największy zachwyt wzbudziła w nas konstrukcja foteli, które są niezwykle wygodne, a w dodatku doskonale przytrzymują.
211-konny doładowany benzyniak już od niskich obrotów znakomicie reaguje na gaz. W sprawnym rozpędzaniu auta od 0 do 100 km/h (7,3 s) pomagają płynnie i szybko przełączający biegi dwusprzęgło- wy „automat" oraz gwarantujący dobrą trakcję napęd 4x4. Dodatkowych doznań podczas mocniejszego nacisku na gaz dostarcza aktywny system poprawy dźwięku, emitujący z głośników rasowe brzmienie. Q30 2.0t jest nie tylko szybkie, lecz także bezpieczne, zamontowano w nim bowiem sportowe zawieszenie i układ hamulcowy. Pierwszy podzespół w stosunku do bazowych odmian jest sztywniejszy o 7 proc. i obniżony o 15 mm. Z kolei hamulce (Brembo) są większe i mają wentylację także na tylnej osi.

Top Gear

PIERWSZA JAZDA – Projektanci grali w karty

Jeśli sushi przedkładasz nad golonkę, Q30 na pewno będzie ci smakować.
Nie trzeba używać sformułowań ukochanych przez speców marketingu: „muskularny", „nawet jak stoi, to widać, że jedzie", by się zgodzić, że całość wygląda przyjemnie i harmonijnie.
Wnętrze wykończono bez zarzutu. Jakości materiałów nie można podważyć. Tam gdzie zwykle sięgają ręce kierowcy i pasażera, jest miękko i przyjemnie. Na fotelach alcantara łączona ze skórą, na słupkach coś co przypomina zamsz i podobno coraz częściej jest stosowane przez kreatorów mody. Nieważne jak się nazywa, ale jest przyjemne. Projektanci kabiny Q30 podobno inspirowali się sztuką związaną z tradycyjną japońską grą w karty - hanafuda. Kupuję to w ciemno. Gdyby nawet nazywała się qashidodo albo ubudubu, uznałbym, że musi być inspirująca, bo wrażenia estetyczne z wnętrza auta są pozytywne.
Świetnie wyprofilowana kierownica. Masz wrażenie, że przyniosłeś własną, którą znasz od wielu lat.

AUTO ROK
Perfekcja w kompakcie

Wygląd Infiniti Q30 działa niczym magnes i nie jest to kwestia jednego spojrzenia, bo ciekawych przetłoczeń, elementów i detali jest tyle, że na tej sylwetce trzeba (i warto) na dłużej zatrzymać wzrok.
Wnętrze odzwierciedla to, co zobaczyliśmy na zewnątrz, a więc śmiałość projektu i dynamikę.
Ogólnie wnętrze wygląda imponująco i ma wiele bardzo ładnych elementów, a do tego wygodne na dłuższych trasach fotele. Od ich ustawienia zależy komfort osób podróżujących z tylu. Wielkość kokpitu sprawia, że możemy poczuć się wpasowani w niego, jak w sportowej limuzynie. Bagażnik jest przyzwoicie duży i jak przystało na liftbacka dobrze dostępny.
Jazda Infiniti Q30 to czysta przyjemność, niezależnie od wersji silnikowej, od przekładni i wersji krótko mówiąc nastawiona jest na maksymalny komfort i wygodę.
Gdybym miał wybierać między Infiniti Q30 a Mercedesem klasy A, nawet przez chwilę bym się nie zastanawiał; w tym przypadku preferowałbym markę japońską.
Bogatsze wersje AWD mają świetnie działający napęd na 4 koła i można powiedzieć, że obeszłyby się bez jakichkolwiek „asystentów", ale w tej klasie są one mile widziane, by nie powiedzieć obowiązkowe.
Wszystko, co dotyczy dostrojenia pojazdu, konstruktorzy doprowadzili niemal do perfekcji.

Express Ilustrowany

Q30 test

Kompaktowe Infiniti wyposażono w cała gamę intuicyjnie działających technologii wsparcia kierowcy w zakresie bezpieczeństwa. Ich działanie jest zarówno dla niego, jak i pasażerów, niedostrzegalne, i tam – gdzie to tylko było możliwe – bezproblemowe w obsłudze.

Obcasy.pl

Mercedes, Mazda czy Infiniti, który najbardziej do ciebie pasuje?

Rewelacyjna mechanika i elektronika, fantastyczny design, sprawia, że wnętrze jest jak z bajki. Materiały użyte do produkcji tapicerki pochodzą z najwyższej półki i tu przebijają Mercedesa. Wyciszenie auta perfekcyjnie blokuje dźwięki z zewnątrz.
Prowadzenie jest bardziej sportowe niż w GLA natomiast zespół napędowy w postaci diesla o mocy 170KM jest wystarczającym do dynamicznej jazdy. Sprzęgnięcie z tradycyjnie najlepszym siedmiobiegowym automatem jest jeszcze lepiej zestrojone, oczywiście 4×4 w tle. O ile w Mercedesach czasem przy niskich obrotach zdarza się lekkie szarpnięcie, tutaj jest to niemożliwe


Zobacz także