Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Infiniti Q50 Hybrid 3.5 V6 Hybrid PREMIUM Nowy / 2018

Infiniti Q50 Hybrid 3.5 V6 Hybrid PREMIUM

207 800 PLN

Zyskujesz: 36 710 PLN

244 510 PLN
Nowy / 2018
rodzaj samochodu: osobowy
rodzaj nadwozia: hatchback
typ silnika: hybrydowy
ilość drzwi: 4 drzwi
napęd: 4x4 dołączany automatycznie
kolor: brązowy metaliczny
pojemność: 3498 cm3
moc: 364 KM
skrzynia biegów: automatyczna klasyczna
przebieg: 10 km

Samochód dostępny w Centrum Infiniti

Sosnowiec
+48 32 200 99 99


Wyposażenie

ABS • CD • Centralny zamek • Elektryczne szyby przednie • Elektrycznie ustawiane lusterka • Immobilizer • Poduszka powietrzna kierowcy • Poduszka powietrzna pasażera • Radio fabryczne • Wspomaganie kierownicy • Alarm • Alufelgi • ASR (kontrola trakcji) • Bluetooth • Czujnik deszczu • Czujnik zmierzchu • Czujniki parkowania przednie • Czujniki parkowania tylne • Elektryczne szyby tylne • Elektrycznie ustawiane fotele • ESP (stabilizacja toru jazdy) • Gniazdo AUX • Gniazdo USB • Isofix • Kamera cofania • Klimatyzacja automatyczna • Klimatyzacja dwustrefowa • Komputer pokładowy • Kurtyny powietrzne • MP3 • Nawigacja GPS • Podgrzewane lusterka boczne • Podgrzewane przednie siedzenia • Poduszka powietrzna chroniąca kolana • Poduszki boczne przednie • System Start-Stop • Światła do jazdy dziennej • Światła LED • Światła przeciwmgielne • Tapicerka skórzana • Tempomat • Wielofunkcyjna kierownica

„Oferta ograniczona, dotyczy finansowania zakupu poprzez PKO Leasing lub wynajem CFM PKO Leasing, dostępna do 30.09.2018”

Samochód pochodzący z pewnego źródła - od autoryzowanego dealera Centrum Infiniti.


Pakiet „Komfort”
Przednie i tylne czujniki parkowania z wyświetlaczem
Adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną recyrkulacją powietrza i filtrem impregnowanym polifenolem z winogron

Wybrane wyposażenie standardowe:

OSIĄGI
Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
Aktywna kontrola trakcji (ATC)
System monitorujący ciśnienie w oponach


BEZPIECZEŃSTWO
6 poduszek powietrznych (przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; przednie boczne, dwukomorowe poduszki powietrzne chroniące biodra i klatkę piersiową;
kurtyny powietrzne przednie i tylne)
Tempomat
Ogranicznik prędkości
ABS na cztery koła,
Elektroniczny rozdział siły hamowania EBD
System kontroli trakcji TCS
System kontroli dynamiki pojazdu VDC
Wspomaganie hamowania
Ultradźwiękowy system alarmowy


ELEMWNTY ZEWNĘTRZNE
17-calowe pięcioramienne felgi aluminiowe
Lusterka z kierunkowskazami LED
Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka
Światła przeciwmgielne w technologii LED (przód i tył)
Reflektory w technologii LED z automatyczną regulacją
Podwójne rury wydechowe z chromowym wykończeniem
Przyciemniane szyby z filtrem UV
Przedni górny grill chłodnicy z trójwymiarową falistą siatką z motywem diamentowym
Tylny zderzak z czarnym dyfuzorem


ELEMENTY WEWNĘTRZNE
Sportowa kierownica pokryta skórą, ze szwami krzyżowymi i wykończeniami z matowego chromu
Deska rozdzielcza wykończona najwyższej klasy tkaniną z podwójnymi przeszyciami
Gniazdka 12 V w konsoli centralnej
Podsufitka z tkaniny w kolorze kryształu górskiego
Progi INFINITI Aluminium
System ISOFIX


TECHNOLOGIA NA POKŁADIZE
Nawigacja INFINITI z informacjami o ruchu ulicznym i radiem DAB
Przełącznik trybu jazdy INFINITI
Podwójne ekrany dotykowe LCD z wejściem VGA
Licznik elektroluminescencyjny typu „Fine Vision” wyświetlaczem TFT
Bluetooth®
System rozpoznawania głosu
Kamera cofania
Adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa
Nawiew klimatyzacji na tył
INFINITI InTuition™ - indywidualizacja środowiska cyfrowego
Elektryczne szyby we wszystkich drzwiach


NAGŁOŚNIENIE
Radio/CD
System audio z sześcioma głośnikami
USB/iPod i wejście AUX-RCA
Bluetooth®
System aktywnej kontroli hałasu


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.




Auto Świat


Kierownica w rękach elektroniki
(…) hybrydowy napęd i 7-biegowa skrzynia automatyczna są nastawione na maksymalne osiągi. Trzeba przyznać, że ich współpraca robi wrażenie.
Nasz testowy egzemplarz wyposażono w napęd 4WD - prowadziło się go perfekcyjnie. To poniekąd też zasługa elektronicznego układu kierowniczego. Auto czasami bez wiedzy kierowcy wykonuje korektę toru jazdy, np. pod wpływem bocznych podmuchów czy poślizgu. Kierowcy pozostaje więc cieszyć się: osiągami, doskonałą trakcją, luksusowo wykończonym wnętrzem i... niezbyt wysokim zużyciem paliwa. Po przeliczeniu ceny Infiniti Q50S Hybrid na osiągi, prowadzenie, wyposażenie wnętrza i wrażenia, jakie to auto robi na innych kierowcach, wychodzi, że to świetna oferta. Może się wydawać, że duża część wyposażenia to niepotrzebne „bajery", ale okazuje się, że większość ma jednak sens, jak choćby dwa duże wyświetlacze.

Auto Świat


Jazda bez kolumny
Napęd hybrydowy. Ten duet jest bardzo mocny, ale przy tym oszczędny, a silnik spalinowy V6 dobrze brzmi.

Motor


TEST Infiniti Q50 S Hybrid AWD nie znaczy nudny
(…) dzięki zdecydowanemu designowi auto stanowczo wyróżnia się spośród głównych rywali z Niemiec.Najnowsze Infiniti to niesamowicie dopracowane auto, które w hybrydowej odmianie łączy rewelacyjne osiągi i prowadzenie z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo. Ale to nie koniec jego zalet - Q50 jest wygodne, świetnie wygląda, oferuje luksusowe, doskonale wyciszone wnętrze i mnóstwo dodatków zwiększających bezpieczeństwo. Nie szokuje też ceną. To świetna oferta.

Motor

Mistrzowie frajdy z jazdy
Najlepszy wynik wśród modeli z napędem hybrydowym osiągnęło Infiniti Q50 S Hybrid.

Moto.pl


Infiniti Q50S Hybrid AWD | Podgryźć Niemców
Q50 jest kolejnym przykładem na to, że samochody hybrydowe nie muszą być nudne i wyglądać jak Toyota Prius.

Moto.pl


Tak dużo za tak niewiele
100 km/h na prędkościomierzu możemy zobaczyć już po 5,1 sekundy! (z napędem AWD - 5,4 s). Okazuje się, że to najszybsza hybryda w tym segmencie, o ile nie najszybsza hybryda na rynku w ogóle (nie uwzględniając typowo sportowych, znacznie droższych aut pokroju Porsche 918). Należy o tym pamiętać, bo w kabinie wcale nie czuć wysokiej prędkości.
(…) nawet dynamiczna jazda nie jest okupiona astronomicznym zużyciem paliwa. Bardzo trudno sprawić, by spalanie przekroczyło 10 litrów na 100 km. Realnie, bez zbytniego starania się o jak najniższy wynik, komputer pokładowy wskazuje średnio około 8 l/100 km. To świetny rezultat!
W tej wersji samochód jest szybki i oszczędny, a do tego bardzo komfortowy. Konserwatywnych i zagorzałych klientów Audi, BMW czy Mercedesowi raczej nie odbierze, ale pewna ich część, lubiących nowinki techniczne i gotowych na zmianę, może skusić się na nowe Infiniti.

TOP Gear


Czy można polubić hybrydy?
(…) kabina oszałamia dwoma ekranami dotykowymi, licznymi przyciskami i gigantyczną liczbą opcji, jakie można ustawić z poziomu komputera pokładowego.
Sportową charakterystykę i brzmienie ma też spalinowo-elektryczny duet w postaci wolnossącego, 3,5-litrowego V6 o mocy 302 KM i wspomagającego go, 67-konnego silnika elektrycznego. Gdy wciskam gaz do oporu, a 7-biegowy automat przekazuje moment na wszystkie cztery koła, czuję siłę, która wciska w fotel.


Top Gear


Symulator jazdy
Napęd hybrydowy pozwala na rakietowe przyspieszenia do setki w czasie 5,4 s. Wnętrze nowocześnie urządzone z dużą liczbą gadżetów. Nie sposób się tu nudzić, stojąc w korkach.

Top Gear


Hybryda na opak
(…) systemy elektroniczne, które próbują ocalić kierowcę przed drogowym unicestwieniem kilka razy na minutę, można wyłączyć.
W korkach porusza się bezszelestnie i bez wibracji.

Trójmiasto.pl


Infiniti Q50. Z prądem, ale pod prąd
Q50 to nie tylko doskonałe osiągi przy nieco stłumionym (a szkoda), czystym i harmonijnym dźwięku V6. Świetnie wystylizowany, mocno zwracający na siebie uwagę pojazd to następca sympatycznego i równie szybkiego G37.
Siedząc za kierownicą Infiniti lub na fotelu pasażera, trudno się przyczepić do czegokolwiek. Malkontenci mogliby pokazywać palcami ślady palców na ekranach i lakierowanych częściach deski rozdzielczej, Infiniti wykonuje więc manewr wyprzedzający te utyskiwania, dołączając do wyposażenia ściereczkę. Mała rzecz, a cieszy.

Auto Motor i sport


Infiniti – hybrydowy pocisk
Przy przepisowej jeździe ten prawie 2-tonowy kolos zadowoli się niespełna 6 litrami benzyny na setkę. Swoje drugie oblicze Q50 pokazuje jednak w ustawieniu Sport - sztuczny opór na kierownicy zwiększa się (w Infiniti kierownica nie ma sztywnego połączenia z kołami), a reakcje na gaz są momentalne. Dzięki układowi steer-by-wire nierówności nie są przenoszone na wolant, w dodatku ruchy nim są błyskawicznie zamieniane na zmianę kierunku jazdy, co zwiększa precyzję prowadzenia. Napęd AWD tak kieruje momentem obrotowym [w normalnych warunkach 100% idzie na tył, w kryzysowych do 50% na przód], że auto prowadzi się jak po sznurku.

Fleet


Fleet Auto Premium – subiektywny test dla praktyków
W nowoczesnym sedanie segmentu Premium, jakim jest Infiniti Q50, nie mogło zabraknąć wersji hybrydowej. Nie jest to jednak ospały wariant nastawiony na eco driving, lecz najmocniejsza i najszybsza wersja w ofercie. Jury testów Fleet Auto Premium doceniło stronę wizualną modelu (5,06), jego komfort akustyczny (4,94), wykończenie wnętrza pojazdu (4,84) i dynamikę (4,81).

Infor.pl


Test Infiniti Q50S Sport AWD Hybrid
Nie da się ukryć, że najnowsze Infiniti Q50S to propozycja dla osób nie oczekujących od samochodu klasy Premium stonowanej sylwetki. Q50S jest efektowne. Obłe krawędzie z dużymi przetłoczniami na karoserii tworzą nietuzinkową bryłę. Nowego Infiniti z pewnością nie da się pomylić z żadnym innym pojazdem sprzedawanym na polskim rynku.

Motocaina.pl


Test Infiniti Q50 S Hybrid AWD – zjawisko
Edna Woolman Chase, redaktor naczelna magazynu Vouge mawiała, że „Modę można kupić. Styl trzeba mieć”. Wypowiadając te słowa, z pewnością nie miała na myśli świata motoryzacji. Z pewnością jednak te słowa, jak żadne inne, oddają to, co w motoryzacji najcenniejsze. Infiniti podążając za modą wyposażyło model Q50 S w napęd hybrydowy, a ten, jak wiadomo, od jakiegoś czasu jest prawdziwym krzykiem mody. Jednak to styl tego samochodu jest niezaprzeczalnie jego wygraną.
Jest piękny, szybki i wręcz czarujący. Napęd na obie osie skutecznie zadba, aby radość z jazdy nie miała końca. Wprawdzie systemów elektronicznych jest w nim aż nadto, ale przecież ich zakup nie jest przymusem. Podczas codziennej jazdy dostarczy komfortu. Mając gorszy dzień wystarczy w Infiniti Q50 S obudzić łobuza i dać mu skutecznie poprawić nam nastrój. Jest nie tylko szykownym dodatkiem do naszego charakteru, lecz również rasową i naprawdę fajną zabawką. Doskonałe osiągi i styl prowadzenia skutecznie wdeptują w ziemię wszelkie stereotypy związane z hybrydą - jest, ale jakby jej nie było.Patrzę na niego i czuję przyjemną falę ciepła rozlewającą się w mojej głowie. Przetłoczenia z wyszukaną finezją wędrują po muskularnym nadwoziu tworząc spektakularne widowisko. Całość jest jak garnitur od Armaniego - perfekcyjna.
Wsiadanie do tego samochodu przypomina film „Gwiezdne wrota” Rolanda Emmericha - to przejście do całkiem innego świata. Wnętrze przyjęło mnie doskonałej jakości materiałami oraz ładnym i starannym wykończeniem.
To działa! Układ kierowniczy chodzi, jak dobrze wytresowany pies na smyczy - reaguje na każdy nawet najmniejszy ruch, za to nie daje mi odczuć żadnych drgań przenoszonych przez koła. System Direct Adaptive Steering zadba o to, aby mojej radości stało się zadość dając do wyboru trzy rodzaje natężenia pracy układu kierowniczego i szybkości reakcji. (…) Poezja nie samochód.Kiedy zatem wraz z odpinaniem wszelkich zapasów mocy nie odepniemy również zdrowego rozsądku, ten samochód naprawdę może narozrabiać w naszym sercu i głowie.

Premiummoto.pl


Infiniti Q50 AWD – test
Q50 to jedno z najbardziej autonomicznych, o ile nie najbardziej autonomiczne auto na rynku. Pozwala Ci być kierowcą, ale równie dobrze możesz być jedynie pasażerem. Liczba i samodzielność zastosowanych w tym aucie systemów wspomagania kierowcy przewyższa to, co do tej pory poznaliśmy w innych markach segmentu premium. Doszło to tego, że podróżując dłuższym, w miarę prostym odcinkiem autostrady, możesz przesiąść się z fotela kierowcy na fotel pasażera i pozwolić autu robić swoje. Jedzie. Samo. Bez zająknięcia. Sprawdziliśmy, mamy na filmie, ale nie mówcie nikomu.

Newsauto.pl


INFINITI Q50 HYBRID AWD: PRAWDZIWIE PREMIUM
Zwłaszcza przód nadaje autu wygląd wściekłego tygrysa, który gdyby tylko mógł odgryzłby nam głowę. (…) wystarczy tylko jedno spojrzenie by wiedzieć że „z nim nie ma żartów”. Siedząc wewnątrz mamy wrażenie że z każdej strony samochód się do nas przytula
Takie auto ma się wyróżniać a nie być nijakie. Móc powiedzieć kolegom że technologia, która została wymyślona, by oszczędzać paliwo w waszym samochodzie służy do tego, by zwiększyć moc i osiągi – bezcenne. Wszystkim bardziej racjonalnym osobom szczerze polecam wersję z 2,2 litrowym dieslem.

Interia.pl


Infiniti Q50 S Hybrid AWD
Najnowsze Infiniti to niesamowicie dopracowane auto, które w hybrydowej odmianie łączy rewelacyjne osiągi i prowadzenie z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo. Ale to nie koniec jego zalet - Q50 jest wygodne, świetnie wygląda, oferuje luksusowe, doskonale wyciszone wnętrze i mnóstwo dodatków zwiększających bezpieczeństwo. Nie szokuje też ceną. To świetna oferta.




Zobacz także