Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Infiniti QX30 Lux Tech 2.0T AWD Demonstracyjne / 2018

Infiniti QX30 Lux Tech 2.0T AWD

146 870 PLN

Zyskujesz: 46 384 PLN

193 254 PLN
Demonstracyjne / 2018
rodzaj samochodu: osobowy
rodzaj nadwozia: suv
typ silnika: benzynowy
ilość drzwi:
napęd: 4x4 dołączany automatycznie
kolor: czarny metaliczny
pojemność: 2000 cm3
moc: 211 KM
skrzynia biegów: automatyczna dwusprzęgłowa (DCT, DSG)
przebieg: 3700 km

Samochód dostępny w Centrum Infiniti

Gdańsk
+48 58 733 86 40


Wyposażenie

ABS • CD • Elektrycznie ustawiane lusterka • Immobilizer • Poduszka powietrzna kierowcy • Poduszka powietrzna pasażera • Radio fabryczne • Wspomaganie kierownicy • Alarm • Alufelgi • ASR (kontrola trakcji) • Asystent pasa ruchu • Bluetooth • Czujnik deszczu • Czujnik martwego pola • Czujnik zmierzchu • Czujniki parkowania przednie • Czujniki parkowania tylne • Dach panoramiczny • Elektrochromatyczne lusterko wsteczne • Elektryczne szyby tylne • Elektrycznie ustawiane fotele • ESP (stabilizacja toru jazdy) • Gniazdo AUX • Gniazdo SD • Gniazdo USB • Hak • Isofix • Kamera cofania • Klimatyzacja automatyczna • Klimatyzacja dwustrefowa • Komputer pokładowy • Kurtyny powietrzne • Łopatki zmiany biegów • MP3 • Nawigacja GPS • Ogranicznik prędkości • Podgrzewane lusterka boczne • Podgrzewane przednie siedzenia • Poduszka powietrzna chroniąca kolana • Poduszki boczne przednie • Poduszki boczne tylne • Przyciemniane szyby • Relingi dachowe • System Start-Stop • Światła do jazdy dziennej • Światła LED • Światła przeciwmgielne • Tapicerka skórzana • Tempomat • Tempomat aktywny • Wielofunkcyjna kierownica

Samochód pochodzący z pewnego źródła - od autoryzowanego dealera Centrum Infiniti.



- Systemy ostrzegania przed martwym polem (BSW – Blind Spot Warning)
- Inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control)
- System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDW – Lane Departure Warning)
- Układ ABS na cztery koła, elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD – Electronic Brake force Distribution), system kontroli trakcji (TCS – Traction Control System) oraz system kontroli dynamiki pojazdu (VDC – Vehicle Dynamic Control)
- System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW – Forward Collision Warning) i zatrzymywania pojazdu
- Oświetlenie otoczenia
- Zagłówek z czarnego weluru
- Aluminiowe nakładki progów
- Fotele obszyte skórą Nappa
- Elektryczna regulacja przednich foteli z funkcją pamięci
- Klucz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy
- Otwór umożliwiający przewóz nart
- System start-stop
- Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
- Inteligentny system napędu na cztery koła (AWD — All-Wheel Drive)
- Tylne czujniki parkowania
- System monitorujący i ostrzegający o zmianie ciśnienia w oponach
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Tempomat
- Ogranicznik prędkości
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Relingi dachowe – satynowy chrom
- Listwy wokół okien – satynowy chrom
- Przednie światła przeciwmgielne w technologii LED
- Tylne światła zespolone w technologii LED
- System informacji i rozrywki z ekranem dotykowym (LCD VGA 7’’)
- System rozpoznawania głosu
- Bluetooth® z funkcją transferu książki telefonicznej
- Przełącznik trybu jazdy INFINITI (tylko DCT)
- Gniazdka 12 V w konsoli centralnej z przodu i tyłu
- System audio z sześcioma głośnikami
- Dwa porty USB umożliwiające podłączenie smartfona i iPod-a
- System aktywnej redukcji hałasu (ANC – Active Noise Cancellation) dla wersji z silnikiem 2.2d
- Wykończenie wnętrza – czarny lakier
- Kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą
- Kolumna kierownicy z manualną regulacją wysokości i oddalenia
- Wykończenie deski rozdzielczej ekologiczną skórą
- System ISOFIX na tylnych siedzeniach



Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Aldona, Wrocław, Infiniti QX30 2.2d DCT 170KM

Jeżdżę QX30 prawie od roku i codziennie mnie zachwyca. Czym? Wszystkim.

Krzysztof, Warszawa, Infiniti QX30 2.0t 211KM

Chodziłem po salonach, wysłuchałem wielu porad znajomych, ale zachwycił mnie dopiero QX30. Po jeździe testowej wiedziałem, że go kupię. Siedzi się tu wyżej i jest wyżej zawieszony niż moje poprzednie samochody. Luksusowy, dobrze jeździ po prostej i na zakrętach, mimo wysokiego zawieszenia, a 211 koni pod maską też robi swoje.

Marcin, Konstancin-Jeziorna, Infiniti QX30 2.2d DCT 170KM

Auto do miejskiej dżungli i na weekendowe wyprawy za miasto. Auto ma duszę i siłę, nie trzeba sie prosić silnika, żeby przyspieszył nawet przy 4 osobach i bagażu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Poza tym ten samochód daje prestiż poruszania się Infiniti. Spalanie i komfort na bardzo dobrym poziomie w porównaniu z konkurencją.

Szymon, Gliwice, Infiniti QX30 2.2d DCT 170KM

Niedawno odebrałem swoje QX30 z salonu w Sosnowcu. Jeżdżę i jeżdżę i nie mogę się najeździć. Ten samochód naprawdę daje coś więcej niż komfort poruszania. To trzeba poczuć. Ostatni weekend spędziłem w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej na tamtejszych drogach i bezdrożach samochód sprawdził się rewelacyjnie. Na autostradzie też bez zarzutu - nie brakuje mocy, cichy, wygodne fotele, świetny tempomat, który właściwie prowadzi auto za ciebie, dobra nawigacja.

Auto Świat

Nie tylko nadwozie (test X30 2.2d)
0X30 to model dla tych, którzy chcą czegoś innego niż typowe niemieckie crossovery premium. Infiniti atrakcyjnie wygląda, ma dobrze wykończone wnętrze, świetnie działające systemy i sprawnie jeździ. Silnik (2.2d – dop.red. ) to idealny napęd do dość ciężkiego QX30. Podczas spokojnej jazdy pozamiejskiej spala ok. 5,2 1/100 km i zapewnia bardzo przyzwoite osiągi, które sprawiają, że nie mamy się czego wstydzić na autostradzie, gdy wyprzedzamy większe SUV-y.
To nam się podoba
Wygląd zewnętrzny, wykończenie wnętrza, bardzo dobre, wyposażenie, niskie spalanie, wyśmienite systemy bezpieczeństwa, niezła skrzynia biegów.

Motor

Trochę więcej crossovera (test X30 2.2d)
Silnik sprawnie reaguje na dodanie gazu, a dzięki wysokiemu, wynoszącemu 350 Nm, maksymalnemu momentowi obrotowemu (dostępnemu w zakresie od 1400 do 3400 obr./min) skrzynia nie musi nadmiernie „żonglować" biegami.
Infiniti QX30 przekonuje bardzo dobrą trakcją, która jest zasługą sprawnie działającego napędu na obie osie (maksymalnie 50% momentu obrotowego może być przekazane na tylne koła), a także szerokich opon. Auto prowadzi się pewnie, nie przechyla zbytnio w szybko pokonywanych zakrętach, a zawieszenie - choć jest dość sztywno zestrojone - sprawnie radzi sobie z tłumieniem większości nierówności.
Plusy: Wygodne fotele, wysoka jakość wykonania, pewne prowadzenie, świetna trakcja, niezły komfort, dobre osiągi, umiarkowane spalanie

Auto Świat 4x4

Dobre uzupełnienie
Czterocylindrowy diesel (…) w Infiniti został świetnie wyciszony, a dzięki dużej mocy zapewnia autu dobrą dynamikę i elastyczność przy niewielkim zużyciu paliwa.
7-stopniowa przekładnia dwusprzęgłowa pracuje gładko i na tyle szybko, że można całkowicie powierzyć jej wybór przełożeń do dynamicznej jazdy, tym bardziej że maksymalny moment obrotowy jest dostępny do 3400 obr./min.
Poza drogami pokrytymi asfaltem QX30 czuje się swobodnie dzięki 20-centymetrowemu prześwitowi oraz inteligentnemu napędowi 4x4, który rozdziela moment na koła o lepszej przyczepności.
Nawet przy autostradowych prędkościach ani szum wiatru czy toczących się opon, ani odgłosy pracy silnika nie zakłócają panującej w kabinie ciszy, dzięki czemu można swobodnie rozmawiać lub delektować się doskonałą jakością dźwięku z pokładowego systemu audio firmy Bose. To opcja za 3911 zł, ale warta tej kwoty.

T3

Infiniti QX30 DCT
Z technologicznego punktu widzenia, Infiniti QX30 zasługuje na duże uznanie, a jednym z najważniejszych argumentów za takim stwierdzeniem jest nowoczesny i wyposażony w mnóstwo funkcji system multimedialny, który może być obsługiwany za pomocą pokrętła na konsoli lub z użyciem wyświetlacza dotykowego.
Mamy tu również rewelacyjnie działającą funkcję automatycznego parkowania, funkcjonującą w oparciu o kamery pieczołowicie monitorujące otoczenie pojazdu.
QX30 prowadzi się przyjemnie, nawet pomimo dość twardo zestrojonego zawieszenia.
170 koni mechanicznych oraz napęd na dwie osie zachęcają do mocniejszego wciskania pedału gazu, zwłaszcza że zużycie paliwa stoi tutaj na bardzo przyzwoitym poziomie.

Głos Mordodu

Do pracy za kierownicą Infiniti? Nawet korki wtedy nie doskwierają.
Podobno jeśli po zaparkowaniu nie oglądasz się za swoim autem to znaczy, że wybrałeś nie ten model. Za QX30 z chęcią się obejrzałem, a za sprawą ostrych linii, mocno wyeksponowanego przedniego grilla i kusząco narysowanych przednich świateł, nie byłem jedyny, który zwrócił uwagę na japoński samochód.
Infiniti QX30 jest dzielnym kompanem mordorowych podróży. Jest wygodne, komfortowe, ma przytulne wnętrze, a mocny silnik pozwala na zwinne przemieszczenie się z ulicy Domaniewskiej w dowolny punkt na mapie. Tak naprawdę w aucie, o którym mowa, zabrakło mi jednego. Czego? Funkcji pozwalającej w przezroczysty sposób przemieszczać się przez zakorkowane miasto. Drogie Infiniti, jeśli w kolejnym swoim pojeździe umieścicie guzik "kill traffic jam" możecie liczyć na moją aprobatę.

Wp.pl

Infiniti QX30 2.2d
Infiniti prowadzi się lepiej od bliźniaczego GLA. Japończycy usztywnili zawieszenie, popracowali nad układem kierowniczym i osadzili auto na 18-calowych felgach z oponami w rozmiarze 235/50. Na równej nawierzchni, zachowanie QX-a bardziej przypomina kompaktowe pojazdy, niż crossovera. Auto pewnie pokonuje zakręty, układ kierowniczy nie pozostawia wiele do życzenia, a nadwozie nie przechyla się zanadto.
Seryjny w tym przypadku napęd na obie osie sprawdzi się na śliskiej nawierzchni.
Przeszkody w postaci kolein wypełnionych wodą i piaszczyste dukty nie stanowią dla Infiniti problemu
Naszym zdaniem Japońsko-niemiecki mariaż wyszedł Infiniti na dobre. Auto ma nieco lepsze właściwości jezdne od GLA, stosunkowo oszczędny silnik i atrakcyjny wygląd. Kosztuje wyraźnie mniej od konkurentów i przekonuje dobrze wykończoną kabiną.

Moto.pl

Infiniti QX30. Najciekawszy crossover premium?
Jednym z najciekawiej narysowanych crossoverów klasy premium jest Infiniti QX30.

Topgear.com.pl

Infiniti QX30 – crossover z klasą
(…) stylistyka japońskiego modelu zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Jest wyzywająca i mocniej przyciąga uwagę niż model z gwiazdą na masce (…) .
Skrzynia zmienia biegi płynnie i szybko, zarówno w trybie automatycznym jak i sekwencyjnym, a duża moc zapewnia bardzo dobrą dynamikę i elastyczność. Silnik nie pije przy tym hektolitrów paliwa. Średnia z testu to niespełna 7 l/100 km w cyklu mieszanym.
Co ważne, nawet przy jeździe z prędkościami autostradowymi we wnętrzu panuje przyjemna cisza.
(…) dzięki 20-centymetrowemu prześwitowi bez obaw można zapuścić się nim na szutrowe trasy czy leśne dukty. Inteligentny napęd na 4 koła sam dopasowuje rozdział momentu na koła o lepszej przyczepności przez co na luźnych, błotnistych czy piaszczystych nawierzchniach auto radzi sobie zaskakująco dobrze. Układ 4x4 poprawia też zachowanie się samochodu na zakrętach i wpływa na bezpieczeństwo prowadzenia. Z pewnością sprawdzi się podczas jesienno-zimowej aury na drogach, a także na co dzień, gdy przyjdzie ochota na bardziej agresywny, dynamiczny styl jazdy.

SuperAuto24.pl

TEST Infiniti QX30 2.2d DCT: diabeł tkwi w szczegółach
Mały ciałem, duży duchem.
20 cm przestrzeni, stawia Infiniti QX30 wyżej (w tym wypadku dosłownie) aniżeli niejeden większy samochód aspirujący do miana terenówki. Wszędobylski charakter widać z daleka. Infiniti wprowadziło też własny system multimedialny, który jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Wygodą punktują też fotele.
Infiniti forsuje w swoich autach rozwiązanie zwane aktywną redukcją hałasu. O ile w produktach konkurencji (podpowiedź – również japońskiej) to bardziej wynik efektu placebo, w QX30 to rozwiązanie naprawdę działa. Jednostka wysokoprężna jeszcze przed "złapaniem" temperatury roboczej odgraża się ostrym dźwiękiem, lecz wystarczy wyjechać na trasę, by jakikolwiek odgłos z silnika po prostu zniknął. To zasługa emitowania z głośników dźwięków niwelujących charakterystyczny szmer diesla. Trudno usłyszeć bowiem coś czego... nie ma.
Warto zwrócić uwagę na fantastycznie płynną pracę siedmiobiegowej skrzyni, która z zapałem (i niezauważalnie) zmienia biegi.
Samochód z powodzeniem daje sobie radę i na trasie i na szutrach, gdzie w razie potrzeby 50 proc. mocy może w razie potrzeby trafić na tylną oś. W tego typu aucie nie potrzeba niczego więcej.

Autogaleria.pl

Infiniti QX30 2.2d Wurst w tempurze
Samochód ten prowadzi się naprawdę świetnie. W zakrętach pozostaje niezwykle stabilny, nawet w szybko pokonywanych łukach. Układ kierowniczy przekazuje sporo informacji, zaś napęd na cztery koła poprawia stabilność auta. Co ciekawe nawet na lekko zapiaszczonej nawierzchni trudno wyprowadzić to auto z równowagi. System ESP, który można jedynie lekko uśpić, zawsze czuwa i szybko, acz niezbyt nachalnie koryguje tor jazdy .
Trzeba przyznać, że osoba odpowiedzialna za projekt nadwozia wykonała rewelacyjną robotę. QX30 prezentuje się wyśmienicie i co ciekawe przyciąga spojrzenia wielu innych kierowców.


Zobacz także